Slăbește în mod natural fără pastile sau alte prafuri magice.

Cea mai apreciată comunitate a oamenilor sănătoși din România.

Fără pastile

Fără prafuri

Fără toxice

Fără magie

Cine suntem

O echipă de nutriționiști certificați în slăbire sănătoasă în mod natural prin alimentație sănătoasă și o hidratare corectă.

Ce oferim

Un meniu sănătos pentru 7 zile consecutive, bine structurat de echipa noastră.

Și planul de hidratare corectă cu apă care este esențială în procesul de slăbire în mod natural.

6 cele mai importante sfaturi de slăbit
de care trebuie să ții cont.

O persoană cu o greutate sănătoasă este o persoană sănătoasă. Iar atingerea și menținerea unei greutăți sănătoase depinde în mare măsură de alimentele pe care le consumi și de hidratarea corpului.

Toată lumea ar trebui să fie activă fizic, să facă mișcare moderată cu regularitate și nu neapărat un sport activ, sunt foarte importante chiar și 30 de minute de mers pe jos in fiecare zi, deoarece în acest fel protejează inima, reducând riscul de boli cardiovasculare

Cei care doresc o slăbire și să-și mențină greutatea ideală trebuie să urmeze sfaturile de mai jos:

Oricare ar fi dieta pe care o urmezi, nu renunța la aceasta pentru că, în timp, ai senzația că îți este mult prea foame.

Foamea este unul dintre motivele pentru care mulți oameni nu reusesc să urmeze un plan de slăbit timp de mai mult de câteva săptămâni. Nu te lăsa păcălit de foame și ține minte că atunci când mănânci mai puțin celulele adipoase eliberează mai mulți hormoni de foame, ceea ce crește apetitul. Cele mai bune diete care te ajută să ții sub control senzația de foame și apetitul sunt cele bazate pe un aport crescut de proteine și redus de carbohidrați“, susține Dawn Noe, dietetician la Cleveland Clinic Wellness Institute.

Evita să mănânci la micul dejun pâine albă, covrigi, briose sau gogosi pentru ca au un continut bogat in carbohidrati procesati. Opteaza in schimb pentru alimente bogate in proteine, cum ar fi oua sau iaurt grecesc amestecat cu seminte de chia si fructe de padure. Vei descoperi ca senzatia de satietate se mentine timp indelungat.

Carbohidratii bogati in fibre sunt asa-numitii carbohidrati buni, care nu ingrasa. Fibrele imbunatatesc controlul glicemiei, ajuta la scaderea colesterolului si reduc riscul de boli cronice cum ar fi diabetul zaharat, cancerul colorectal si bolile de inima. 

Alimente bogate in fibre:
•    Legume si leguminoase: broccoli, spanac, varza de Bruxelles, cartofi dulci, fasole uscata, linte
•    Fructe: mere, pere, fructe de padure, portocale
Dieteticienii americani incurajeaza consumul de fibre si recomanda sa eviti, pe cat posibil, carbohidratii rai, cum ar fi: paine alba, paste, covrigei, produse de patiserie, bomboane, sucuri carbogazoase.

Este foarte usor sa te descurajezi si sa renunti la dieta atunci cand te concentrezi numai pe numarul kilogramelor. Expertii recomanda, in schimb, sa te axezi pe a face mai multe alegeri alimentare sanatoase, sa tii sub control dimensiunea portiilor si sa faci miscare moderata in fiecare zi. Odata adoptate aceste comportamente, vei incepe sa pierzi si in greutate.

In loc sa-ti propui sa slabesti un kilogram pe saptamana, stabileste-ti obiective cum ar fi sa mananci o portie (o ceasca) de legume la cina sau sa mergi pe jos 20 de minute in fiecare zi. De asemenea, este important sa tii un jurnal alimentar, pentru a monitoriza schimbarile facute in stilul de viata, dieta, exercitiile fizice si greutate. In acest fel, la sfarsitul fiecarei saptamani, vei sti daca este nevoie sa lucrezi mai mult pentru a-ti indeplini obiectivele.  

Atunci cand imparti alimentele in “bune” si “rele”, automat te concentrezi asupra produselor alimentare pe care nu ar trebui sa le consumi, dar la care poftesti. De regula, cu cat un produs alimentar este “interzis”, cu atat mai mult te gandesti la el.

Sfatul expertilor americani este sa incerci sa te concentrezi sa consumi alimente sanatoase in proportie de 80%-90%. Acest obicei, combinat cu un program constant de exercitii fizice, va conduce pe termen lung la pierderea in greutate. In plus, in acest fel, iti acorzi mai multa libertate pentru a te bucura, ocazional, de alimente bogate in calorii fara sa te simti vinovat.

Sentimentul de vinovatie generat de consumul de alimente “interzise” actioneaza ca un bulgare de zapada in formarea emotiilor nesanatoase in copilarie, adolescenta si chiar la maturitate.

In cazul in care dieta ta consta in principal din alimente bogate in zahar, sare, grasimi saturate si grasimi trans, care pot crea dependenta, poti dezvolta pofte serioase pentru alimente bogate in calorii cu valoare nutritiva mica. In timp, acest comportament alimentar duce la cresterea in greutate sau la dificultati in reducerea numarului de kilograme.

Consuma alimente bogate in proteine slabe, grasimi sanatoase si fibre: oua, piept de pui sau curcan fara piele, fasole, linte, produse lactate degresate, ton, somon, tofu si alte alimente din soia, nuci, alune d epadure, migdale, caju. Te vei simti multumit pe tot parcursul zilei si vei avea mai putine “pofte”. In plus, vei consuma mai putine calorii, fapt care va duce la pierderea in greutate.

Planificarea meselor din timp te ajuta sa rezisti impulsului de a consuma primele alimente pe care le vezi in fata ochilor atunci cand iti este foame, inclusiv seara inainte de prepararea cinei. Odata ce apare senzatia de foame, risti sa consumi alimente bogate in calorii, cu mai putine substante nutritive.

Stabileste seara ce vei manca a doua zi. In acest fel, ai timp suficient sa decongelezi alimente si, a doua zi, vei prepara mult mai repede mancarea, nefiind nevoit sa-ti potolesti foamea cu alimente nesanatoase.

Important!

Pe primul plan noi punem sănătatea dvs, și vă oferim un stil de viață sănătos.

Meniul nostru și planul de hidratare corectă sunt structurate pentru 7 zile, și trebuie repetate până când ajungeți la rezultatele dorite.

Sute de persoane apelează la noi
în fiecare lună.

Vezi aici ce spun unii dintre ei

Să vă dea Dumnezeu sănătate! Mi-ati schimbat viata! Vă mulțumesc enorm.
23
Elena
Sunt fericită și împlinită, și vi se datorează asta în totalitate. Mulțumesc, Recomand tuturor!!
43
Veronica
Am probleme de sănătate iar planul dvs de hidratare și meniul au venit la fix. Mulțumesc
10
Maria
Cu voi chiar am reușit să slăbesc fără promisiuni false. Recomand din inimă!!
6
Roxana
Când speranța era să moară ultima ați apărut voi în viața mea. Vă multumesc din suflet.
24
Sofia
Pur și simplu sunt fericită că am descărcat meniul vostru superb. Vă mulțumesc.
22
Andrada
Eram atât de grasă în cât nu mă mai suportam. Nu am cuvinte, mulțumesc.
53
Cristina
Am descărcat meniul, am ajuns la greutatea dorită. Recomand cu siguranță oricui.
16
Alexandra

Ce vei primi și cât costă!

Doar 49,00 Lei

149,00 Lei

Reducere Limitată până
pe 19 iulie.

Meniu cover

2021 SlăbescNatural.ro – Toate drepturile rezervate.